Ondersteuning en gebruikstips voor zorgprofessionals

Ondersteuning voor beheerders van digitale toegang

Probleem bij activatie: het OEPS scherm

Ondersteuning voor gebruikers van de Telelock Toegang App

Veel gestelde vragen bij gebruik van de Telelock App

Nee, de digitale sleutel staat in de applicatie zelf. De deur wordt geopend door een draadloze (BLE) verbinding tussen de smartphone en het Telelock slot. Hiervoor heeft u geen internet verbinding nodig.

Indien u niet bij binnen het bereik van het slot staat ziet u verder niets op uw scherm van uw smartphone. Er zijn geen knoppen zichtbaar om een slot te bedienen. Om te controleren of de sleutelcode goed is toegevoegd en geactiveerd klikt u op de drie horizontale streepjes links boven. Zodra u op de drie horizontale streepjes heeft geklikt komt er een menu tevoorschijn. Klik in het menu op "Mijn sleutels". In het menu "Mijn sleutels" ziet u de sleutel (s) waar u toegang tot heeft.

Bij een nieuw slot kan het zijn dat de sleutellijst niet is bijgewerkt. Ga naar het menu (klik op de drie liggende streepjes links boven), klik op "vernieuw sleutels". Heeft u een geldige sleutel en bent u in de buurt van een Telelock slot, maar u ziet de knoppen "Open" en "Dicht" niet; controleer dan of uw Bluetooth aan staat en of uw Locatie aanstaat.

Vanuit veiligheidsoverwegingen wordt uw digitale sleutel altijd geactiveerd met een éénmalige activatiecode. Als u een nieuwe telefoon krijgt vraag dan aan uw beheerder of teamleider of de beheerder u een nieuwe sleutel kan opsturen. U kunt de digitale sleutel weer via de mail activeren. Als u al eerder een sleutel heeft gebruikt hoeft u geen wachtwoord of pincode aan te maken.