Telelock nieuw wachtwoord aanvragen

Telelock Screenshot Mijntelelock Wachtwoord Vergeten 1

Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan

Wanneer u moet inloggen bij Telelock heeft u een wachtwoord nodig. Dit geldt bijvoorbeeld voor beheerders die via de mijntelelock.nl portaal digitale sleutels uitgeven en voor medewerkers of mantelzorgers die een nieuwe telefoon hebben en hun digitale sleutel opnieuw moeten activeren.

Bij inloggen op de mijntelelock.nl omgeving of als u uw digitale sleutel met de nieuwe activatiecode uit de email activeert wordt u om een wachtwoord gevraagd. Gebruik dan het wachtwoord dat u heeft gekozen toen u de digitale sleutel de eerste keer heeft geactiveerd.

Bent u het wachtwoord vergeten? Vraag dan eenvoudig een nieuw wachtwoord aan (zie plaatje)

Screenshot Wachtwoord Opnieuw Instellen 1

Klik op de link “wachtwoord vergeten?”.

 

In het scherm dat verschijnt kunt u uw email invoeren. Let op voer hier het email adres in waarmee u inlogt op het mijntelelock.nl portaal of dat is gebruikt bij het activeren van de digitale sleutel. Voor zorgmedewerkers is dit bijna altijd het zakelijke email adres.

Screenshot Wachtwoord Opnieuw Instellen 2

U krijgt een bevestiging dat de link is verstuurd om een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

Let op dat u deze link binnen 15 minuten gebruikt om uw wachtwoord te veranderen !

Telelock Nieuw Wachtwoord Email

U ontvangt een email van Telelock op het mailadres wat u heeft opgegeven.

 

Klik op de link uit de email en voer uw nieuwe wachtwoord in.

 

Met dit nieuwe wachtwoord kunt u vervolgens weer inloggen op het mijntelelock.nl portaal of het proces doorlopen om uw nieuwe digitale sleutel te activeren.