Telelock activeren digitale sleutel bij nieuwe telefoon

Nieuwe telefoon = nieuwe digitale sleutel
Wanneer u een nieuwe telefoon krijgt vervalt uit veiligheidsoverwegingen ook de digitale sleutel van Telelock die op uw oude telefoon stond.
Er zijn twee manieren om een nieuwe code aan te vragen.
Uw organisatie doet zelf beheer van Telelock
Neem contact op met uw beheerder van het Telelock portaal en vraag de contactpersoon een nieuwe sleutel uit te geven. De instructies hiervoor zijn te vinden op deze website.
Uw organisatie heeft beheer uitbesteed aan Telelock
Via de website van Telelock kunt u een nieuwe activatiecode aanvragen. U ontvangt dan een email van mijntelelock.nl met deze nieuwe activatiecode. Als u uw digitale sleutel met de activatiecode uit de email activeert wordt u om een wachtwoord gevraagd. Gebruik dan het wachtwoord dat u heeft gekozen toen u de digitale sleutel de eerste keer heeft geactiveerd.
Als u dit wachtwoord niet meer weet, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Zie hiervoor de instructie nieuw wachtwoord aanvragen.
Via onderstaande link kunt u direct een nieuwe activatiecode aanvragen.