Telelock nieuwe sleutel uitgeven bij nieuwe telefoon

Mijntelelock Screenshot

Stap 1: Inloggen op het mijntelelock portaal

Start uw internet browser op en ga naar: 

https://mijntelelock.nl

Meldt u aan met het geregistreerde email adres en wachtwoord.

Telelock Sleutel Uitgeven Medewerker 01A

Stap 2: Ga naar het tabblad "Medewerkers"

Ga naar het tabblad "Medewerkers"

U ziet een overzicht van de medewerkers van uw organisatie aan wie een digitale sleutel is uitgegeven. 

Telelock Sleutel Uitgeven Medewerker 01B

Stap 3: Open het persoonlijke profiel van de medewerker

Op het tabblad "Medewerkers", kies de medewerker waarvoor u een nieuwe sleutel wilt uitgeven.

Selecteer de knop "Opties"

Telelock Sleutel Uitgeven Medewerker 5

Stap 4 : Nieuwe sleutel uitgeven

U bevindt zich op het persoonlijke profiel van de medewerker

U kunt een nieuwe digitale sleutel uitgeven door op de knop "Versturen" te drukken. 

De medewerker ontvangt een nieuwe sleutel.

Via onderstaande instructie kan de medewerker deze sleutel op de nieuwe telefoon activeren. 

Veel gestelde vragen

De medewerker probeert in te loggen en gebruikt een ander wachtwoord dan de vorige keer dat de app is geregistreerd. De medewerker moet het wachtwoord gebruiken dat eerder is gebruikt. Is de medewerker het wacthwoord vergeten, dan kan deze een nieuw wachtwoord aanvragen.

Als de medewerker de code eerder heeft ontvangen dan de nieuwe telefoon in gebruik is genomen, kan het zijn dat de medewerker de digitale sleutel heeft geactiveerd op de oude telefoon. Uit veiligheidsoverwegingen kan elke code slechts éénmaal geactiveerd worden. Stuur de medewerker een nieuwe activatiecode die deze op de nieuwe telefoon kan activeren.