Beheer en mutaties door Telelock
Beheer Telelock
Uw organisatie heeft ervoor te gekozen om het beheer van de digitale toegang voor de medewerkers van uw organisatie door Telelock uit te laten voeren.
Het beheer wordt uitgevoerd volgens de afspraken zoals deze met uw organisatie zijn vastgelegd.
Het betreft beheer van geplande wijzigingen. Spoedaanvragen kunt u het beste per telefoon aanmelden bij het 24/7 Servicenummer van Telelock.
Tips bij beheer:
Veiligheid
Tip: Telelock geeft uitsluitend digitale sleutels uit op de email adressen die met uw organisatie zijn afgesproken.
Teams en groepen
Tip 1- Medewerkers kunnen onderdeel zijn van meerdere teams of groepen tegelijk, wat effect heeft op hun toegangsrechten. Als medewerkers in de groepen blijven waar ze deel van uitmaken zijn in elk geval de toegangsrechten hierop afgestemd.
Tip 2 - Als medewerkers lid zijn van meerdere groepen kunnen ze in hun werk gebruik maken van de "route"- functionaliteit, zodat de toegang nog makkelijker is afgestemd op hun route.
Tijdelijke medewerkers
Tip 1 - bij invoeren tijdelijke medewerkers kunt u ook een einddatum aangeven wanneer deze beschikbaar is.
Tip 2 - voor invalkrachten kunnen de digitale sleutels actief blijven en kunnen tijdelijk de toegangsrechten worden ingetrokken. Dit is met name handig voor medewerkers die in bepaalde seizoenen of om andere reden perdiodiek terugkeren.
24/7 Servicenummer voor medewerkers
Voor acute situaties adviseren we u ons 24/7 servicenummer te bellen.
Tel: 085 017 0202