Contact
Bestaande gebruikers kunnen we het snelste helpen via onze servicepagina. Daar vindt u voor elke vraag een direct antwoord of aanvraagformulier. Nieuwe klanten verwijzen we graag naar de informatiepagina.
Hoe kunnen we u helpen ?
Consument
Wij zijn u graag van dienst. Als u gebruiker of mantelzorger bent en u heeft een algemene of ondersteuningsvraag is de snelste weg de handleidingen, veel gestelde vragen of handige instructiefilmpjes op deze website te raadplegen. Mocht uw vraag daar niet bijstaan of u om een andere reden contact wensen, gebruik dan onderstaand contactformulier.
Self service - Ga direct naar ondersteuning
Vraag indienen bij Telelock - Scroll naar contactformulier op deze pagina
Zorgmedewerkers
Voor zorgmedewerkers die gebruiker of beheerder zijn van Telelock, is de snelste weg om u te helpen gebruik te maken van onze self service webtools. Hier vindt u handige filmpjes en instructies en direct antwoorden op veel gestelde vragen. Komt u daar niet uit of wordt u liever persoonlijk geholpen, dan kunt u het beste een aanvraag doen via ons service ticket systeem.
Self service - Ga direct naar ondersteuning
Vraag indienen bij Telelock - Direct een service ticket aanmaken
We zijn u graag van dienst
Om u zo goed en snel mogelijk te mogelijk te kunnen helpen gebruiken we dit contactformulier.
Voor zorgmedewerkers en beheerders die werken met Telelock hebben we een service ticket systeem om bij Telelock direct een ondersteuningsvraag te stellen of een verzoek in te dienen. Ook organisaties die interesse hebben in Telelock of beheerders die met Telelock te maken krijgen verwijzen we graag naar onderstaand contactformulier. Onze klantadviseurs nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Contactgegevens:
Telelock B.V.:
- Postadres:
- Postbus 9356
- 5000 HJ TILBURG
- Kantoor:
- Jules Verneweg 16
- 5015 BL TILBURG
Klantenservice:
- Open ma.-vr. 09.00 - 17.00 uur
- 085 - 401 7932