Snelle oplossing voor OEPS scherm bij installatie

App 1 2 Telelock App Gebruiker Zorg Afb 2

OEPS foutmelding bij activeren digitale sleutel

De Oeps! foutmelding op het scherm van uw smartphone onstaat tijdens het activeren van de digitale sleutel. (Alleen Android)

Om uw app te installeren en uw sleutelcode te activeren in de app moet u mail kunnen ontvangen op uw smartphone. Het activeren van uw sleutelcode kan alleen op uw smartphone.

Het kan zijn dat u tijdens de activatie van de sleutelcode iets verkeerd is gegaan waardoor u de sleutelcode niet meer vanuit de mail kunt activeren in de app. 

Zodra u klikt op de ontvangen digitale sleutel in de mail komt er een menu OPENEN MET tevoorschijn op uw scherm.

U kunt dan kiezen uit "Toegang" of een andere link (afhankelijk van het merk smartphone) om een internet browser op uw smartphone te openen. Kies te allen tijde de app "Toegang".

Opmerking: Ziet u "Toegang" niet breek dan dit activatieproces af en installeer eerst de app.

Telelock OEPS Scherm 0

De OEPS! scherm foutmelding

Bij verschijnen van het Oeps! scherm werkt de automatische koppeling van uw digitale sleutel niet vanwege een verkeerde koppeling met de digitale sleutel. Het is zelfs mogelijk als dit opnieuw probeert u geen keuze meer krijgt om de digitale sleutel te koppelen met de "Toegang" app en meteen doorgaat naar het Oeps! scherm.


U kunt dan uw digitale sleutel niet installeren in de app zonder dat u de koppeling verwijderd.

De snelste oplossing voor het activeren van uw sleutel bij het verschijnen van het OEPS scherm is een bericht naar Telelock te sturen. Dit kunt u doen door een service ticket aan te maken via onderstaande link.