Telelock Foutmelding Login Failed 600 X 401

Foutmelding bij activeren digitale sleutel - "Login Failed"

Situatie: Activeren van digitale sleutel lukt niet vanwege foutmelding "loging failed" na invoeren van uw wachtwoord tijdens de installatie.

Oorzaak: U heeft eerder gebruik gemaakt van de Telelock App, bijvoorbeeld op uw vorige telefoon, en toen een wachtwoord gekozen. Als u een nieuwe sleutel activeert, moet u hetzelfde wachtwoord gebruiken om op uw nieuwe digitale sleutel te activeren.

Oplossing 1: U weet uw wachtwoord nog: Doorloop opnieuw het installatieproces door op de link in uw email te klikken. Als u om een wachtwoord wordt gevraagd, voer dan het wachtwoord in dat u eerder heeft gebruikt.  

Oplossing 2U weet uw wachtwoord niet meer: vraag dan een nieuw wachtwoord aan op de website mijntelelock.nl. Zie ook de instructies. Als u uw wachtwoord heeft verandert, doorloop dan opnieuw het installatieproces