
Foutmelding bij activeren digitale sleutel: "Login failed"
U krijgt de foutmelding "login failed" als u al eerder Telelock hebt gebruikt en nu een ander wachtwoord gebruikt.

Foutmelding bij activeren digitale sleutel - "Login Failed"
Situatie: Activeren van digitale sleutel lukt niet vanwege foutmelding "loging failed" na invoeren van uw wachtwoord tijdens de installatie.
Oorzaak: U heeft eerder gebruik gemaakt van de Telelock App, bijvoorbeeld op uw vorige telefoon, en toen een wachtwoord gekozen. Als u een nieuwe sleutel activeert, moet u hetzelfde wachtwoord gebruiken om op uw nieuwe digitale sleutel te activeren.
Oplossing 1: U weet uw wachtwoord nog: Doorloop opnieuw het installatieproces door op de link in uw email te klikken. Als u om een wachtwoord wordt gevraagd, voer dan het wachtwoord in dat u eerder heeft gebruikt.
Oplossing 2: U weet uw wachtwoord niet meer: vraag dan een nieuw wachtwoord aan op de website mijntelelock.nl. Zie ook de instructies. Als u uw wachtwoord heeft verandert, doorloop dan opnieuw het installatieproces.